Saturday, August 7, 2010

aku belajar

sudah 3 minggu aku start semester tpi ape pun x buat ... aku memerlukan wake up call
sbb next next week dah nak exam dan yg paling penting puasa. allhamdulillah editing dah siap poster pun dah siap . jadi tanggungjawab aku sudah habis cume minggu hadapan kene prepare untuk present the video.


pejam celik pejam celik ..
banyak bende berlaku dlm hidup aku dan aku bersyukur kepada tuhan kerana memberikan aku peringatan serta pengajaran dalam hidup. nampaknya dalam hidup ni bukan senang untuk aku percaya kepada orang dan aku belajar semua itu.dan aku belajar perkataan ' mementingkan diri ' bukanlah negatif shj seperti yang kita sume sangkakan. rupa rupanya bende tuh adalah keperluan untuk survival hidup kita. jadi aku pikir lepas ni aku kene bertindak mementingkan diri wlaupun aku tidak begitu selama ini.

inilah kehidupan
kita belajar.

yang aku tahu
dalam hidup ni kita kene sayang family kite sbb diorg lah yang akan bg support kepada kita walau apa pun yang terjadi . jadi aku akan lebih menyayangi mereka !! wlpun bergaduh dan sentiasa bercakaran haih ...

kepada org ramai
ini bukan luahan hati sedih atau pilu ke apa cume pandangan hidup aku selepas apa yg berlaku dlm hidup aku.


7/8/2010

p/s: gmbr ni semmgnya mengingatkan aku akan family aku yang liar semacam. ada beruang , ada singa , ada kuda belang , ada mentadak dan ada musang. ( love u guys)

No comments:

Post a Comment