Thursday, September 30, 2010

Normal kembali pabila MAViC sudah habis

finally dapat jugak aku mengepost hari ni , after dah finish semua aktiviti MAViC . and congrates UPM kerana menang 3 anugerah dan jga UTTAR , UITM serta finalis-finalis yang telah berjaya ke smpi peringkat akhir. Semua yang telah diputuskan adalah berdasarkan penilaian juri-juri professional dan aku agak terkejut kerana kami titis-titis kealpaan kami menang tempat ke-2. Akhirnya segala usaha yang telah kami semua lakukan berhasil. Macam-macam yang berlaku sepanjang penggambaraan kami dan semuanya adalah hasil kerjasama kami bersama. Memang betul ckp orang bile kite ikhlas buat kerja dan tidak mengharapkan pembalasan , tuhan redhai kerja kita tuh. Jadi aku rase gembira gile wlaupun masa nak naik stage tuh agak cuak takut nak jatuh
al maklumlah dah biasa pump shoes tetibe je heels ..tinggi gile lak tuh ..bawak je la bersabar. Nasib baik si David teo boleh buat lawak lagi kat atas stage x de la aku muke cuak sgt .. hehhe anyway just wanna say tq for all the support lecturer , student , kwn2 yang sllu je paham keadaan aku ni ..
n kalau korunk nak tgk video titis-titis kealpaan nntykan di astro ria 15 oktber pukul berape x tau tpi tggu je la promo dah keluar dah . or just search kat fb merdeka award vdeo competition group kat situ ade video2 para finalis.

3 comments:

  1. cayang...u win kan kan..
    dapat tgk pic u dalam kosmo..mana
    leh tgk video tu..
    ingat lagik gak sama gue..
    ika..kembaran nama di borders hehe..
    miss u alot meh..

    ReplyDelete
  2. heheheh ika!!! nak num phone jum kite kuar2 ..contact laa nak jumpe nak jumpe
    thanx cuz ingt aku lagi

    ReplyDelete
  3. MANA AKU LEH LUPA TAWAN KEMBAK AKU HEHE..EH ADA FB?? ADD AKU MEH AKU KAT siti_hatika@yahoo.com..senang nak sotset..sot set hehe

    ReplyDelete