Friday, May 31, 2013

Realitinya aku menangis

Serius aku insan lemah.
Serius aku insan yg mampu di goda oleh musuh  manusia iaitu syaitan.  Serius aku mempersoalkan urusan tuhan.
Serius aku ni tak bersyukur.
Serius aku ni mcm x payah sembahyang pun x apalah.
Serius apa yang aku cakap ni hasil dari luluhnya hati dari harapan.
Serius aku perlukan penyelesaian. Serius aku tahu ini ujian utkku tetapi kenapa susah sgt utk aku terimanya. Serius aku x mampu buat apa-apa.

Kau tuhan aku hamba mu.

Aku skrg ini ibarat hitam.
Serius aku perlukan mu Puteh.

Serius puteh yang tak putus harapan dgnku yang hingga extreme bagi aku penampor laju laju biar aku sedar sket.

Bukan apa penampor tuh utk aku sedar betapa hinanya keadaan aku skrg ini.

Serius aku nak kau.

Puteh!

Serius puteh aku tahu kau adlh harapan tuhan bgi utk aku.

P/s: aku bukak mata nangis kembali. Best betul kalau aku dlm dunia mimpi dan bukan realiti.

6.09pagi

1 comment: