Saturday, January 2, 2010

Mission Possible aku!

Terbaru, jejaka (Fahrin Ahmad) yang menjaga penampilan dengan gaya metroseksualnya dikatakan intim dengan seorang pelajar jurusan komunikasi dari Universiti Putra Malaysia (UPM).
harian metro online

Kini aku dah set dah azam bru aku.

1) aku nak tahu siapakah pelajar yg bersangkut paut dgn Fahrin Ahmad!
2) entah2 senior aku!
3) aku akan baik2 dgn pelajar tu supaya aku dpt kwn ngn Fahrin Ahmad
3) Kini aku akan jadi pakguard siang dan malam fakulti bahasa moden n komunikasi
sebb ade peluang untuk aku terserempak dgn fahrin ahmad
4) aku pown akan suruh rakan2 aku memasang mata mereka yg sgt power untuk berjaga2
untuk aku

ps/ kalo si fahrin bace bende ni mestilah die org pertama yg lari dri aku..
huhauhaauhauhua
nota dlm diri n hati :ieka tlglaa ko mcm hampeh!

5 comments:

  1. nota jerit kuat2! : g blaja la ngok! sape ajar ko jadi stalker????

    ReplyDelete
  2. stalker gile dow..buang la tabiat buruk ko tu

    ReplyDelete
  3. nina n haikal: hohohohohoh penting weh taktik stalker ni .
    ini adalah langkah awal untuk mencari bakal suami kelak.
    hohoho
    btw i know who she is by within 2 days only.

    ReplyDelete
  4. akk de num fon fahrin ahmad...nak kew??? hahaha~

    ReplyDelete
  5. its okeh kak fana ... ieka redha atas segala qada' n qadar ..huhhuh
    btw do follow my blog ..
    thnxx

    ReplyDelete