Wednesday, January 27, 2010

my only elder brother



die slalu jer skitkan ati aku , suke je menganggu waktu aku senang. lagi2 waktu aku tgh tgk tv..
aku nak tgk RIA die sibok la amik remote control tukar mythbuster . ( nsib baik boleh layan mythbuster suke 2)

die suke jer kate aku x pandai masak sdngkan aku masak punye la sedap masak lemak ayam , wanah bantai makan licin .. . tpi die x mo sentuh pon sbbnye alasan die takut sakit perut. chitt!

die suke jer pancut air kat muke aku ..bile time aku tgh sedapppp... melayan mimpi die dtg ke bilik ku dgn membawa air pancut untuk iron strika tuh lalu memercik ke muka ku ..chet!!!!!!
(bagila chance bukan sng nak tdo smpi kul 1ptg) mentang2 aa die bgun awal gi keje
hampeh

die suke jer crik gado ngn aku ..tanpe alasan.. die korek hidung n crik aku .. hampehh ..terpaksela aku melarikan dri di dalam rumah yg x seberape besar tuh..


die suke jerr mencubit aku tanpe motip ..rasenye sebb die geram tgk adik die yg comel sgt kott hahaha ( okeh , cukup ieka jgn over). da la cubitan die x bleh tahan ..nyer sedaooop... akhirnya aku menjerit n membalas cubitannyer skali dgn pukulan yg begitu sedaaaooopp skali


akhir sekali

die sesuke jer memberi gelaran gemuk kat aku n beruang .. chit!! hampehnyer abg
cube la pkir ..sesedap name diberi oleh rosnie othman ditukar nyer ke name haiwan
x betul x betul ...

akhirnya ..

aku pown dgn bangge nyer memanggilnyer musang

sbb die mmg layak pown jadi musang



tgk aa tuh dah keluar dah ..front page national geographic ..
hahahaha
ko mmg terhebat laa
abg boy!!

p/s: azi ,ko nak tgk abg aku seorg musang ...ni la diee..

4 comments:

  1. itulah kehidupan keluarga..kita sgt bertuah sbb ada abg..walaupun dia suka cari gaduh ngan kita..kita kena terima jugak..
    "dorang kan abg" hehe..

    ReplyDelete
  2. tau xpe azrul , aku sbnrya happy ade abang .wlopn kdg2 pergh ..die suke sakitkan ati ker ..
    ko ade abg gak?

    ReplyDelete
  3. btul2..
    walaupun kdg2 abg itu suke mmbuli dan melakukan bnda kotor(seperti menyental peluh kat aq)..walaupun sntiase mnjd mngse buli...namun...kehadran dorg sgt brmkne..ecece..brpuitis lak nau ni ieka..haha~

    ReplyDelete
  4. tau xpe ..perghh nau mesti masemm bau peluhnyaa
    x hengat!

    ReplyDelete